Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2015 10:44 - Представяне
Автор: evali Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 648 Коментари: 2 Гласове:
1



Добро Утро!

Отдавна исках да си имам блог и почти съм сигурна, че знам за какво искам да пиша. Това ще е женски блог за красота, здраве и щастие.

Жените днес са нещастни. Те са потънали в ежедневието, работа, битово-семейни задължения и други ангажименти. Качили са излишни килограми, нямат време или възможности за маникюр, педикюр, кола маска, красиво бельо, нова рокля... и постепенно, желанието да бъдеш красива се е изпарило в тях. Заедно с желанието да бъдеш привлекателна и обаятелна, в една жена умира част от смисъла и за съществуване. Тя забравя своята същност и изневерява на природата си.

В този блог аз ще записвам етапи от своето лично развитие и еволюцията ми към красотата.

За да започнем нещо ново, трябва да освободим място в живота си. Първата стъпка към промените ще бъде разчистване на пространството около мен. Това се касае затрупаните гардероби и чекмеджета, безполезни предмети,заспамени пощи, контакти в телефонната книга/социалната мрежа, които никога не използвате, хора, общуването с които не ви доставя удоволствие и всичко останало, което само заема място, но не носи никаква полза.

Ще започна с най-лесното - дома си. Много удобен момент първия етап да се съчетае с пролетното почистване. Това няма да изисква никакви разходи, само време и малко усилия. За да бъде максимално оползотворено времето докато почиствам, си намазах маска на косата и лицето.

До края на април аз ще се освободя от всичко излишно, което пречи на новото да дойде в живота ми. А след това ще премина към следващата стъпка - ще приключа неща, които отдавна отлагам :)

Днес е прекрасен ден

 




Гласувай:
1



Следващ постинг

1. katan - Обещаващо начало!
09.04.2015 11:30
Добре дошла!

"За да започнем нещо ново, трябва да освободим място в живота си."

Абсолютно съм съгласна с теб!

Поздрави!
цитирай
2. evali - Благодаря, katan
09.04.2015 11:44
за подкрепата и приветствието :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evali
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 11356
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930